جنبه ی تبلیغاتی تلویزیون
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

از زمان ظهور تلویزیون های تجاری در ایالات متحده در سال 1940 ، تلویزیون محبوبیت روزافزونی پیدا کرده و روش های معروف فروش انواع کالاها ، به ویژه کالاهای مصرفی ، از طریق تبلیغات تلویزیونی رواج یافته است. قیمت تبلیغات در ابتدا توسط نلسون استاندارد تعیین شده بود.
برنامه ای تعیین کنید
برنامه های تلویزیونی که برای عموم پخش می شود می تواند به روش های مختلف ایجاد و تولید شود. بعد از تولید ، گام بعدی فروش محصولات و آوردن آنها به بازارهای جهانی است که این کار را برای جذب مخاطب انجام می دهید. این معمولاً در دو سطح اتفاق می افتد:
"برنامه ضبط شده" یا "پخش زنده" - برنامه ضبط شده برنامه ای است که در آن محصول برنامه هایی را از یک یا چند قسمت از یک زنجیره یا سری از یک ایستگاه یا شبکه تولید می کند که محصول برای آنها پول پرداخت یا مجوز دریافت کرده است برای پخش اما پخش مستقیم برنامه ای است که یک مجموعه است. از محتوای ویدیویی و صوتی ، از جمله چت زنده ، فوتبال زنده ، سمینارها ، کنفرانس ها و EMS. از طریق دوربین بلادرنگ یا از طریق اینترنت به مخاطبین در زمان واقعی یا ماهواره ، بینندگان و شنوندگان ارسال کنید.
"راه اندازی مجدد" یا "تکرار" اصطلاحی است که به طور گسترده برای توصیف استفاده مجدد از نرم افزار استفاده می شود. این شامل توزیع مجدد در کشور تولید کننده یا بین المللی است که تولید کننده ممکن است آن را مدیریت کند یا نکند.
جنبه های اجتماعی
خطرات احتمالی
علاوه بر رشد فرهنگی و تأثیر فرهنگی تلویزیون در جامعه و خانواده ، صدای مذهبی قانونگذاران ، دانشمندان و والدین در مورد کیفیت و تأثیر رسانه ها افزایش یافته است. به عنوان مثال ، در سال 1991 ، دولت سوئد محدودیت های کلی را در تبلیغ کودکان زیر 12 سال اعمال کرد. طبق تحقیقاتی که در دهه های اخیر انجام شده است ، الگوهای فعالیت مغزی در کودکان هنگامی که خشونتی را که کودکان به دلیل خشونت ایجاد می کنند مشاهده می کنند ، همچنان تحت خشونت قرار دارند. در ناحیه ای از مغز آنها (پشت قشر خاکستری) مشاهده می شود که حافظه طولانی مدت را مختل می کند. زمان می برد
در سال 2002 ، برخی منابع گزارش دادند که نتایج مطالعه آنها نشان داد که مشاهده منظم تلویزیون با سایر اعتیاد تفاوتی ندارد و تأثیرات تماشای تلویزیون در برخی از خانواده ها به حدی شدید است که خانواده ها از تماشای تلویزیون امتناع می ورزند. [8]
یک مطالعه جغرافیایی بر روی 1000 نفر (زیر 26 سال) در مناطق مختلف نیوزیلند نشان می دهد که "تماشای تلویزیون در کودکی و بزرگسالی با درجات افت تحصیلی تا 26 سالگی همراه است. به عبارت دیگر ، هر چقدر هم که بچه باشم ، هرچه بیشتر تلویزیون تماشا می کنم ، می خواهم مدرسه را تمام کنم و به دانشگاه بروم.
در ایسلند ، پخش تلویزیونی تا سال 1984 محدود است و پخش تلویزیونی پنجشنبه ها یا کل ماه ژوئن پخش نمی شود.
وی گفت: "علی رغم این تحقیقات ، امروزه بسیاری از متخصصان رسانه چنین تحقیقاتی را به عنوان یك روش معتبر و ارزشمند رد می كنند. برای نمونه ای از این ایده ها ، به مقاله دیوید هاونت مراجعه كنید."
از آنجا که این دستگاه ارتباط جمعی تقریباً اختراع شده است ، هزینه برخی از برنامه ها به روش های مختلف از جمله برنامه های نامناسب ، خطرناک و گمراه کننده هزینه می شود. منتقدانی مانند جین کیلبورن اظهار داشتند که تصاویر تلویزیونی مانند سایر رسانه ها برای دختران جوان مضر است. مفسران دیگر ، مانند Sat Gale ، اذعان داشتند که تبلیغات تلویزیونی در ایالات متحده به طور فزاینده ای بر شادی مردم تأثیر می گذارد و آنها را به خرید کالا و محصولات ترغیب می کند. جورج گربنر نشان داده است که تصاویر تصادفی از جرم ، به ویژه بزهکاری در کودکان ، سندرم جهانی و بیماری را مطرح می کند. در نظرسنجی بین بینندگان تلویزیون ، درصد این جرایم و جنایات بسیار بیشتر از افراد دیگر است.
گرایشهای فنی
تلویزیون در روزهای ابتدایی خود یک رسانه کوتاه مدت محبوب بود. طرفداران برنامه های تلویزیونی منظمی را برنامه ریزی می کنند تا بتوانند برنامه های مورد علاقه خود را طبق برنامه تماشا کنند. اصطلاح "جلسه تلویزیونی" معادل معامله گرانی است که تسهیلات را توصیف می کنند.
با اختراع دستگاه های ضبط و پخش و پخش از جمله دستگاه های ضبط و پخش و DVR ، مشاهده تلویزیون به یک تایمر کاهش یافته است. مشتریان می توانند برنامه ها را یک بار در برنامه خود مشاهده و ذخیره کنند. ارائه دهندگان خدمات تلویزیون همچنین فیلمهای درخواستی را ارائه می دهند ، مجموعه ای از برنامه ها که می توانید در هر زمان تماشا کنید.
شبکه های تلفن همراه و اینترنت می توانند امواج و برنامه های ویدئویی را حمل کنند. در حال حاضر تعداد زیادی تلویزیون اینترنتی وجود دارد که می توانند مستقیماً یا به صورت افسانه بارگیری شوند. تلویزیون های قابل حمل به گونه ای طراحی شده اند که پس از اتمام تلویزیون دیجیتال و انتقال به سیستم های آنالوگ و غلبه بر برخی از مشکلات فنی - به ویژه مواردی که به عمر باتری بستگی دارند ، این جریان ها را تأمین کنند.





:: برچسب‌ها: تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: